استقلالی ها نگران تحولات، منتظرند تا بالاخره نام مورد نظر از قوطی بیرون بیاد.
 
به گزارش راسخون به نقل از آی‌اسپورت‌، وزارت ورزش کماکان به دنبال یک اسپانسر مناسب برای هدایت آبی هاست و ظاهرا نسبت به بقیه یک گروه جلوتر از دیگران قرار دارد که البته آنها در صورت برای اسپانسرینگ استقلال وسط می‌ آیند که از  اختیارات لازم و کافی برای هدایت استقلال برخوردار باشند.
 
طبق اخبار رسیده به آی‌اسپورت‌ هیات مدیره مدنظر وزارت ورزش یک گروه 9 نفره است که اسپانسر این باشگاه می‌ تواند 2 عضو از این 9 نفر را انتخاب کند و 7 گزینه پیشنهاد وزارت ورزش است، در سر لیست پیشنهاد وزارت ورزش بهرام افشارزاده قرار دارد که گزینه مدیران وزارت ورزش برای مدیریت این باشگاه هم هست. به جز افشارزاده، شهردار منطقه 19 تهران، معاون باشگاه ایرانیان دبی، مسعود معینی و منصور پورحیدری به عنوان دو عضو ورزشی هیات مدیره مدنظر وزارت ورزش قرار دارد. وزارت ورزش دوگزینه دیگر را هم به این هیات مدیره اضافه خواهد کرد تا اسپانسر هم با اضافه کردن دو نفر مثل باشگاه پرسپولیس یک هیات مدیره 9 نفره را تشکیل بدهد.
 
اما پیشنهاد وزارت ورزش فعلا روی میز امیر خادم باد کرده و اسپانسرها فعلا رغبتی به سرمایه گذاری در استقلال نشان ندادند. نکته ای که ممکن است باعث شود وزارتخانه در  پیشنهادات تجدیدنظر کند. امیر خادم دیروز به آی‌اسپورت‌ گفت: تلاش می‌ کند تا امروز و فردا موضوع استقلال را به نتیجه برساند اما در عین حال همه می‌ دانند که هیچ تضمینی در این زمینه وجود ندارد و چه بسا اتفاق مدنظر رخ ندهد. استقلالی ها نگران تحولات، منتظرند تا بالاخره نام مورد نظر از قوطی بیرون بیاد.
/2759/